Selasa, 29 Mac 2011

salam 1 malaysia


Nama saya aiman dan no hp saya adalah 0105391882.

Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu program yang saya anggap terbaik di negara kita ketika ini. Hanya dengan menggunakan simkad handphone line TuneTalk-ToneExcel, dan juga memastikan ahli keluarga kita menggunakan simkad yang sama, setiap kali mereka topup, maka kita akan mendapat komisyen. Mereka boleh topup seperti biasa, di kedai, di 7Eleven, ATM mesin, maybank2u, cimbclick, semua stesen minyak diseluruh Malaysia.

Jika mereka pakai simkad tersebut selama 10 tahun, maka selama 10 tahun itulah, setiap kali mereka topup, kita akan mendapat komisyen. Inilah perniagaan yang paling mudah sekali yang pernah saya jumpa, kerana, disamping memakai handphone, kita juga boleh mendapat pendapatan sampingan.

Disini saya berikan contoh hasil salah seorang dari rakan saya, dalam masa lebih kurang enam bulan, pendapatannya mulai bertambah sedikit demi sedikit, dan yang paling seronok, sekarang dia jarang sekali mempromosikan perniagaan ini kepada orang lain, tetapi komisyen tetap berkembang setiap bulan, manakala dia sendiri hanya topup sekitar RM30 sahaja setiap bulan. Ini betul-betul merupakan pendapatan tetap, selagi kawan-kawan dibawah network kita topup handphone mereka selagi itulah kita mendapat komisyen.

2 ulasan:

  1. bisnes seronok ni, tapi saye tu tak biselah ikot. doa saye untok Pak Cik jak, supaye bisnes Pak Cik tu selalu berjaya. salam kenal

    BalasPadam
  2. engak mengapa..terima kasih ya kerna support TUNETALK..

    aimantune.blogspot.com

    BalasPadam